Thursday, February 19, 2009

19 Februari muncul lagi...


Assalamualaikum...
Kesekian kalinya tarikh ini muncul lagi. Saban tahun ia datang dan bertambah lagilah usia saya.
Kematangan usia menjadikan saya bertambah wise dalam mengharungi hidup. Setiap hari bagi saya ialah sesuatu yang baru dan mencabar.
Sudah empat hari saya kembali semula ke Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti (JNJK) yang dahulunya dikenali sebagai Jemaah Nazir Sekolah (JNS).
BSSK saya tinggalkan dengan seribu kenangan setelah dua tahun memerah minda dan keringat bagi memastikan SS berjalan sebagaimana yang dirancang.
Walaupun sedikit terkilan dengan situasi dan personel yang mengambil alih, saya tetap merasa bangga kerana saya tahu dan ramai yang di luar sana juga tahu, bahawa saya telah melakukan yang terbaik untuk SS.
Bagi saya, jika ingin memajukan sesuatu entiti, seperti SS, content knowledge dalam bidang seni mesti difahami dan didalami.
Jika sekadar ingin memegang jawatan tetapi subject matter tidak didasari, maka akan terpesonglah misi serta visi sesuatu entiti itu.
Dalam menyambut ulangtahun kelahiran, saya berdoa moga saya diberkati dan dilindungi ALLAH sepanjang hayat.
Sebagaimana biasa ...
Dee akan...
bekerja dengan iklas dan tetap merendah diri..

* dapat lagi ke lilies tahun ini...hehehe...

1 comment:

Machiavellian said...

Pn Rawiyah, Sanjeet here..
Pn Harbans son:)
how're you doing